Przekwalifikowanie się personelu podczas pandemii

Przekwalifikowanie i/lub podnoszenie umiejętności osób, które ostatnio nie pracowały na oddziale intensywnej terapii w celu zwiększenia siły roboczej. Agencja przygotowała wskazówki i zasoby dla tych, którzy mogą chcieć wrócić do pracy lub zostali do tego wezwani podczas epidemii koronawirusa (COVID-19). Agencja zapewnia zasoby internetowe, które pomagają szpitalom zrozumieć ich potrzeby kadrowe i zarządzać nimi podczas pandemii COVID-19. Administratorzy i lekarze korzystający z dodatkowego czasu ze względu na zmniejszone regularne usługi zaoferowali pomoc w zakresie potrzeb ubezpieczeniowych (znalezienie starych roszczeń, aktualizacja złych adresów itp.).

Konfigurowanie ułatwiających ocenę stanu infolinię. Studenci medycyny w wielu stanach dostarczają dodatkowych informacji do szkoły medycznej. Celem powstania specjalnej infolinii jest dostarczenie studentom wiedzy na ważne tematy. Studenci, którzy podróżowali lub mają objawy COVID-19 z informacjami w czasie rzeczywistym na temat protokołu i kolejne kroki.

Krajowa Sieć Reagowania Studentów zajmuje się potrzebami wolontariuszy szpitali i wydziałów zdrowia publicznego i łączy je z pobliskimi studentami zawodów medycznych, którzy chcą pomóc swojej społeczności. Pozwala asystentom medycznym i pielęgniarkom wnosić wkłady zgodnie z ich umiejętnościami, z nadzorem i dyskrecją lekarza lub APP. Może to obejmować przyjmowanie poleceń ustnych przez pielęgniarki lub magistrów, przeprowadzanie komputerowego wprowadzania zamówień, uzgadnianie leków lub dalszą pomoc w dokumentacji wizyt. Zmniejszy to obciążenie lekarzy i aplikacji.

Polityki instytucjonalne

Upewnij się, że płatne dni wolne i zwolnienia chorobowe pozostają nienaruszone dla wszystkich pracowników z powodu chorób związanych z COVID-19.Zapewnij brak wydatków z własnej kieszeni dla pracowników z chorobami związanymi z COVID-19. Amerykańskie Kolegium Chirurgów wezwało do odwołania wszystkich planowych operacji i przełożenia wszystkich niepilnych wizyt ambulatoryjnych.

CMS wdrożył kilka ogólnych zwolnień dla COVID-19. Obejmuje to dodatkową elastyczność w przypadku zamówień ustnych. Sześć sposobów radzenia sobie ze stresem lekarza podczas COVID-19Centrum Badań Stresu Pourazowego oferuje informacje o tym, jak zespoły opieki zdrowotnej powiadamiają rodziny (PDF) po śmierci COVID-19.

Zapewnienie lekarzom, studentom medycyny i wszystkim członkom zespołów opieki zdrowotnej dostępu do odpowiedniej opieki behawioralnej, psychicznej, podstawowej i specjalistycznej opieki zdrowotnej oraz usług związanych z uzależnieniami.

Studenci medycyny w wielu stanach zgłosili się na ochotnika do dostarczania zaopatrzenia/posiłków i załatwiania sprawunków w imieniu osób poddanych kwarantannie. Społeczność Denver poinformowała o opracowaniu „Lunchów dla klinicystów”, w ramach których lekarze mogą zamawiać posiłki z lokalnych restauracji z dostawą podczas zmian. Członkowie społeczności zbierają fundusze na opłacenie tych posiłków. Wiele społeczności w całym kraju podjęło podobne działania.

Opieka nad dziećmi i zwierzętami

Studenci medycyny w Minnesocie, St. Louis (Washington University w St. Louis) i Chicago (Northwestern University) oferują usługi opieki nad dziećmi i zwierzętami domowymi dla lekarzy i zespołów opiekuńczych. Aby ułatwić logistykę, zarówno studenci, jak i rodziny rejestrują się na usługi, a studenci wolontariusze na zmiany. Uczniowie są następnie dobierani do rodzin w zależności od potrzeb i dostępności. Studenci zgłaszali, że potrzeba jest przytłaczająca, a niektóre systemy zgłaszają ponad 100 rodzin zapisanych do usług opieki nad dziećmi lub zwierzętami domowymi.

Inna instytucja oferuje podobne usługi w ramach inicjatyw. UW Health nawiązała współpracę z firmami Epic i Meriter, aby przekształcić starą siedzibę firmy Epic w całodobowe centrum opieki nad dziećmi klinicystów pracujących w lokalnych szpitalach podczas COVID-19.

Kilka organizacji nawiązało współpracę z lokalnymi organizacjami YMCA, aby zapewnić dodatkową opiekę nad dziećmi swoim pracownikom służby zdrowia. Jeden z systemów zgłosił program, w którym pracownicy, którzy muszą pozostać w domu, aby opiekować się swoimi dziećmi, nadal otrzymują wynagrodzenie zgodnie z normalną stawką, jeśli zgodzą się na opiekę nad dziećmi dwóch innych członków personelu.

Sprzęt ochrony osobistej (PPE)

Amerykańskie Stowarzyszenie Stomatologiczne i stanowe stowarzyszenia dentystyczne zachęcają dentystów do przekazywania swoich środków ochrony osobistej lokalnym szpitalom. Rozważ użycie Mask Match, aby poprosić o maseczki (jeśli jesteś pracownikiem służby zdrowia) lub przekazać maski, jeśli masz dodatkowe. Masek nie można kupować ani sprzedawać. Od osób dobranych do pracownika służby zdrowia oczekuje się pokrycia kosztów wysyłki i obsługi. Zobacz więcej https://www.washingtonpost.com/national/health-science/why-is-that-salesperson-in-the-operating-room-for-your-knee-replacement/2016/11/14/ab8172fa-78e6-11e6-beac-57a4a412e93a_story.html

Instytut opracował wytyczne dla pracowników służby zdrowia, które należy wziąć pod uwagę, aby zapewnić bezpieczeństwo rodzinie i przyjaciołom po powrocie z pracy do domu. Dbałość o samopoczucie emocjonalne i psychiczne. Towarzystwo Medyczne Wirginii (MSV) niedawno zorganizowało seminarium internetowe na temat swojego ustawodawstwa 2020, które chroni lekarzy, którzy szukają wsparcia w zakresie zdrowia behawioralnego.

MSV nawiązała również współpracę z Witalne życie zawodowe aby uruchomić rozwiązanie technologiczne Bezpieczna przystań, aby zapewnić lekarzom i asystentom dostępu do pomocy w przypadku wypalenia, zmęczenia zawodowego lub przyczyn związanych ze zdrowiem psychicznym.

Ogólnokrajowa, bezpłatna i poufna infolinia

Linia wsparcia lekarza to ogólnokrajowa, bezpłatna i poufna linia wsparcia składająca się z ponad 700 psychiatrów-wolontariuszy, połączonych razem w celu zapewnienia rówieśniczego wsparcia kolegom lekarskim i studentom medycyny w USA w czasie epidemii COVID-19.Headspace to aplikacja do medytacji i snu, która może mieć pozytywny wpływ na życie osobiste i zawodowe pracowników służby zdrowia.

Organizacje takie jak Mount Sinai i UNC udostępniają internetowe zestawy narzędzi, w których wszystkie zasoby dotyczące dobrostanu są scentralizowane i łatwo dostępne dla klinicystów.

Rozważ przydzielenie terapeutów do strategicznych lokalizacji (np. stołówki, poczekalni dla personelu, oddziału ratunkowego), aby zapewnić personelowi łatwy dostęp. Kilka systemów opieki zdrowotnej oferuje swoim lekarzom i zespołom opiekuńczym godziny z psychologiem na miejscu. Kilka organizacji oferuje całodobowe wsparcie emocjonalne za pośrednictwem swoich zespołów ds. zdrowia behawioralnego. W wielu przypadkach obejmuje to również wsparcie emocjonalne dla członków rodziny lub lekarzy.

Dodaj komentarz